Uppcon del 3

Lördag, dag 2 Trots att aktiviteterna har hållit igång hela natten (främst bio och spelbar) så tyckte de flesta att man skulle unna sig en natts sömn så att man var utvilad inför lördagen som beräknas toppa gårdagen. Med Cosplay-uppvisningar, Dance offs, konserter, tävlingar, och så mycket mer så är i alla fall jag att man fått i sig en god natts sömn.

Det här sällskapet beräknar med att vara i Uppcons lokaler i lagom tid för den öppna cosplay-uppvisningen.

_____________________________________________________________________

klockan 10:07/11:24. Idag tänkte flickorna i Vargas-hushållet köra på Dolls-looken. Vilket betyder att de fick stiga upp tidigt för att hinna med hår, smink, lösögonfransar, påtagning av peruker, göra lunch, äta frukost och allt annat som skulle hinnas med innan färden bort till Vaksala.

I skrivande stund sitter jag och äter frukost, packar väskan för dagen och bloggar. Mycket ska hinnas med så jag hinner inte göra ett fullt så utförligt blogginlägg som jag skulle önska, men det blir väl ett extra långt inlägg ikväll/idag istället.

Ha det gott kära nördar och vänner!
//Zuni Aurora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0