2010/2011

Hej alla nördar!
Här kommer dagens mer seriösa inlägg....

Idag går 2010 mot sitt slut och imorgon börjar 2011. 2010 har varit, som alla andra år, lite upp och ner. Jag själv har inte kunnat medverka så mycket i INOL (läs inte alls under hösten) och jag beklagar det, men ibland måste man sätta sig själv i första hand och jag är säker på att Malin, Ola, Kee och Jimmy har tagit väl hand om er.

Året har varit fyllt med nya spelreleaser, sci-fi och marvel på bio, konvent, lajv, veckomässiga radioprogram med era favoritnördar i etern och vi (eller i alla fall jag) hoppas på att 2011 ska bjuda på minst lika mycket roliga saker! Om man kollar in vilka filmer som kommer på bio, vilka nya serier som börjar sändas, vilka böcker förlagen gör reklam för, vilka spel som kommer ut och vilka konvent som kommer att hållas finns det hopp för nästa år.

Så jag hoppas att ert 2010 har varit bra, men att 2011 blir bättre! :D
Gott nytt år på er, jag hoppas att ni alla njuter av kvällen och tar hand om er, och att vi hörs ute i etern nästa år.

Kärlek, Zuni Aurora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0